Brev:
Videre med maden
23. september 2009
Alder:
8 mdr.
Videre med maden
Hej igen igen :-)
Ja sådan er det jo når man får gode råd - så vender man hele tiden tilbage :-)
Så er jeg kommer lidt længere.. og sjovt hvis man ikke lige kommer igang med planen med det samme.. så viser det sig at de selv vælger din metode... så det er lidt vildt synes jeg.
Du snakkede om at jeg skulle gi den flaske kl 0500 - det virker fint for vores dreng - men for pigen så kan hun ikke rigtig spise noget grød 07.30... skal siges at hun ikke har helt den samme glubende appetit som ham.
Jeg har endnu ikke rigtig lykkes med kl 09.00 måltidet..det er somom de er lidt for trætte - eller mætte? Kan ikke helt greje - men jeg prøver lidt endnu. Lige nu kommer de ud 09.15 som regel... når de har fået flasken vågner de lisom lidt op igen... så nu ser det således ud...
05.00 Bette mand får flaske
06.00 vågner
7.30 grød - er næsten på en dl hver (tør gryn)
09.00 flaske pige =210 dreng =230
09.15 puttes
11.00 - 11.30 vågner
11.30 - 12.00 rugbrødhapsere/mos Min pige virker til at bliver mæt af rugbrød nu - vil ikke tage flaske eller mos efter. Han er derimod gået lidt tilbage og vil ikke rigtig .. så han får bare mos??
14.00 flaske pige 210 dreng=230
16.00 vågner bolle med ost og frugt
18.00 mos/kød og lidt af vore mad
19.30 vælling 230
23.00 mme 200
Jeg ved det er noget detaljeret...men jeg håber du kan hitte rede i det. Jeg vil bare gerne ha dine kommentarer :-) Det er så dejligt og ha noget at arbejde henimod...det virker bedst for mig :-)
Hej hej Sanne